بانک اطلاعات توانبخشی


در مورد بانک اطلاعات توانبخشی پيش از اين سخن گفته بودم . در زمان جناب آقای دکتر کاکوئی در حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه علوم بهزيستی و توانبخشی کار طراحی و راه اندازی اين بانک آغاز شده بود و نسخه ای از آن رانيز برروی سی دی دريافت کرده بودم که به طور جدی توصيه به انتقال آن برروی وب داشتم. امشب به صورتی کاملا اتفاقی به سايتی برخورد کردم که آماده شده است و اين بانک اطلاعاتی را در اختيار شما قرار می دهد. در همان صفحه اول با نام سرکار خانم مهندس اسکورچی برخورد می کنيد که برای طراحی و تدوين اين بانک زحمت اول را کشيده اند. جدا خوشحال شدم و خدمت ايشان و نيز آقای دکتر کاکوئی که اينک متاسفانه در دانشگاه بهزيستی و اتوانبخشی حضور ندارند و نيز همه دوستانی که برای اين پروژه زحمت کشيده اند تبريک می گويم. بديهی است هنوز بانک کامل نباشد و نياز به انتقال اطلاعات فراوانی داشته باشد که در گوشه وکنار و بويژه در دانشکده های توانبخشی کشور وجود دارد که بايد با تلاش مستمر به بانک فوق اضافه شود . برای آشنا ئی و بازديد از آن می توانيد ازاين صفحه شروع کنيد. من جستجوئی کردم و در اين صفحه برخی از اطلاعات موجود در بانک که مربوط به من می شود را می توانيد در اين صفحه ملاحظه کنيد....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home