سالگرد تولد وبلاگ من

نمی دانم کامنت عزیزی که برايم نوشته است : " ۱۴ آبان ۱۳۸۰..... يادتان هست‌؟ تاريخ تولد اين وبلاگ. سه سالگي يادداشت هايتان مبارک !" ملاحظه کرده ايد يا نه؟ هميشه اين حس راباید با خود داشت که با برخی از افراد حس عاطفی عجيبی داريد و اين چنين مي شود که حتی اگر شما از موضوعی که مربوط به خودتان است و شديدا هم بدان علاقمند هستيد بدلايل مختلف جا می مانيد ناگهان آن عزيز ارتباط برقرار می کند و در نهايت موضوع را بيادتان می آورد يا حضور پيدا می کند و يا...
و اين حکايت آن کامنت و تولد وبلاگ من است. شايد در هنگام سالگرداول و دوم وبلاگ هم گفته باشم که تصورم اين نبود -در روزی که وبلاگ را آغاز کردم - بتوانم تقريبا منظم و بی وقفه برای مدتی هم اين کار را ادامه دهم بخصوص در اوايل کارکه مسئوليت معاونت امور توانبخشی بهزيستی را هم برعهده داشتم. بی تعارف من اولين فردی بودم که دارای مسئوليت اجرايی بودم و وبلاگ داشتم - هرچند برخی خود را در اين زمينه ، عليرغم ديرآمدنشان صاحب منصب بدانند- .ولی بازهم و برای چندمين بار خداوند را شاکرم که هنوز اين توفيق را می دهد که هرچند مختصر ولی بتوانم بنويسم و اين چراغ را روشن نگاه دارم. بديهی است بازديد کنندگان از اين يادداشتها و سايت شخصی من خيلی زياد نخواهند بود ولی نامه ها و کامنتهای دوستان برايم اميدوار کننده است و اگر اين وبلاگ توانسته باشد قدمی در راه ارتقاء آگاهی ، اطلاع رسانی ، تنوير افکار و يا هر موضوع ديگری برداشته باشد ، برايم افتخار آميز است . بار ديگر وظيفه خود می دانم از همه عزيزان و دوستانی که در اين مدت محبت داشتند و تشويق نمودند و يا با انتقاد زمينه اصلاح رافراهم نمودند ، تشکر کنم و برای عزيزترينشان آرزوی سلامت و توفيق و سربلندی کنم که بی ياريش خيلی پيش ازاينها اين وبلاگ آرميده بود ....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home