Pages

7/10/2006

" انحلال بهزیستی ؛ مرگ اجتماعی معلولان"

این روزها موضوع مهمی در محافل اجتماعی کشور مطرح شده است تحت عنوان انحلال سازمان بهزیستی کشور و عده ای هم به شدت به آن دامن می زنند . البته این افراد اهداف خاص خود را دارند. امروز مطلبی را در روزنامه اطلاعت - صفحه با معلولین - در این زمینه نوشتم که تا اندازه ای ابعاد موضوع و نگرانی هایی را که دراین مورد دارم منعکس کرده است . امیدوارم که دوستان هم ضمن مطالعه نظرات خود را بیان کنند . مطلب را در اینجا می توانید مطالعه کنید

1 comment:

  1. Anonymous10:19 AM

    سلام
    واقعا اينقدر انحلال اين سازمان مهمه ؟ با عرض پوزش از استاد گرامي و راهنماي محترمم ... در اين چند ساله كمتر كسي رو ديدم از سرويس دهي بهزيستي استفاده كنه !
    به ياد نميارم براي هزينه دارو به محمد مينوفر يا به امين زال كمكي شده باشه ! نه مهران و نه زهرا و نه محمد يحيي و نه ديگر كودكاني كه هزينه درماني شان سر به فلك ميزند نتوانستند تا به حال كمكي از طرف به زيستي بگيرند ! اي كاش فعاليت اين سازمان تعريف ميشد تا ما انتظار و درخواست كمكي از ايشون نداشته باشيم . پدرهاي بيكار مادران عصبي كودكان مريض ... چرا هيچ كدوم از اين گروهيي كه ميشناسم تا به حال از بهزيستي كمك نگرفته ؟ براي بهتر زيستن ؟
    به زيستن براي كي ؟؟؟؟
    چرا يه مادر براي بهتر زيستن بچه اش فقط بايد طلب مرگ بچه اش رو بكنه ؟
    كي بايد به داد اين بچه ها برسه كي بايد به داد اولياي نااميدشون برسه ؟
    به زيستي اگر وظيفه اش بهتر زيستن معلولين و ديگر افراد تعريف شده نيست بهتره كه منحل بشه !
    پوزش من رو بپذيريد ...
    اما هيچ كدام از اولياي روشندلاني كه ميشناسم ابراز تاسف نكردند چون براي ايشان فرقي نداره ...
    ببخشيد از اظهار نظرم اگر واقعيت نداره !

    ReplyDelete