سال 76 که به بهزيستي آمدم در همان بهمن ماه ملاقاتي با آقاي شيدفر داشتم که از همان دوره قبل کار در بهزيستي آشنا شده بوديم . ايشان مدير مرکز انديشه مشهد هستند که مرکز بسيار خوبي است. در همان جا برادر ايشان هم حضور داشتند که آنموقع کارشناس ارشد آموزش بهداشت بودند و دو کتاب از ايشان ديدم که يکي مربوط به آموزش بهداشت بود وديگري ترجمه اي در مورد استرس ، که اين کتاب دوم را با دستخطي که نوشتند به من هديه کردند.چندروز پيش که فرصتي دست داد و بعد از مدتها توانسته بودم به سراغ کتابها بيايم آن کتاب را ديدم. اين چند روز آنرا مطالعه مي کردم وافسوس خوردم که کار پرحجم و فشرده در بهزيستي واقعا" فرصت مطالعه را نيزاز من گرفته بود و ... خب به اين وسيله خواستم آن کتاب را به شما معرفي کنم وتوصيه به خواندن آن. نام کتاب " رهائي از استرس " است تاليف " پرومودا باترا " و آقاي محمد رضا شيدفر هم آنرا به فارسي بخوبي ترجمه کرده است. انتشارات آن هم نشر سياوش در مشهد است. توصيه مي کنم حتما" مطالعه بفرمائيد......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home