گويا اعتراض آن دوست کار خودش را کرده است و آنچه امروز در روزنامه ايران در مورد آن آگهی کذائی تامين مسکن برای معلولين می بينيد ، به این شکل که با دستکاری در چهره آن فرد و تعبيه ريش در صورتش تلاش شده است تا مشکل را حل نمايند. البته اعتراض من به نوع عمل و بويژه متن شعاری که انتخاب شده است ( من هم به سر پناه نياز دارم ) و آن حرف ها که قبلا نوشتم برجای خود باقی است. يادم می آيد سالها قبل فکر می کنم سال 60 بود ، با توجه به تعطيلی دانشگا ها در جهاد سازندگی يکی از مناطق کشور کار می کردم . در يکی از مناطق آنجا بدنبال زلزله قرار شده بود که دولت برای زلزله زدگان سرپناه بسازد. مردم به نماينده شهرستان شکايت برده بودند و روزی به اتفاق ايشان و مجری طرح و پيمانکار برای بازديد به روستا ها رفتيم. با بتون بلوک ها ئی را ساخته بودند که چهار ستون بود و يک سقف و وقتی می پرسيدی ديوار های بدنه و در و پنجره کجاست می گفتند به ما گفته شده سر پناه !!!! بسازيد و اين هم سرپناه ... باور کنيد اين ماجرا عين حقيقت است. حالا اميدوارم اين سرپناه که در اين آگهی های جديد عنوان شده از آن نوع نباشد..... و موضوع آخر در اين مورد هم اينکه به آن دوستمان هم توصيه کردم با کمک برخی همکاران موضوع را رفع و رجوع کنند احتمالا اشتباهی سهوی رخ داده است که بيشتر به کم تجربگی می ماند تا اينکه مورد ديگری باشد. اميدوارم مشکل ايشان هم بزودی برطرف شود....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home