اهمال کاری و در نظر نداشتن مردم

ديروز به قصد سفر به مشهد مقدس و شرکت در مراسم به خاکسپاری فرزند دکتر انصاری ، بليطی از شرکت هوائی آريا تهيه کردم تا در ساعت 11 شب پرواز داشته باشم. به فرودگاه که رفتم در پای پيش خوانها اثری از موضوع پرواز نبود بعد از مدتی سردرگمی در تابلو اعلانات نوشته شد که پرواز در ساعت 5 صبح انجام خواهد شد. به دفتر آريا مراجعه کرديم کسی نبود به گيشه فروش بليط آن مراحعه کرديم . جمعه ديگری از مسافران هم بودن. صحبت بود که ساعت 9 شب مجوز پرواز را لغو کرده اند و گروهی هم می گفتند که اصلا مجوز شرکت آريا لغو شده است. خلاصه سردرگمی تا ساعت 3:30 صبح هم بود که اعلام شد پرواز لغو شده است. و امروز صبح هم در خبرساعت 7 صبح اعلام شد که اصولا مجوز هواپيمائی آريا لغو شده است ؛ همان چيزی که مسافران ديشب در فرودگاه زمزمه می کردند...
خب بينيد بحث بر سر لغو پرواز نيست بحث بر سر عدم صداقت و شفافيت با مردم است . مگر ساعت 9 شب و در ساعات غير اداری تصميم لغو مجوز می توان گرفت - چيزی که بعيد می نمايد - خب پس چرا از همان بعد ازظهر موضوع به اطلاع مردم رسانده نمی شود که برای درد خود چاره ای بيابند. اصو لا اين شرکت حتما برای چند هفته آتی هم بليط فروخته است ، تکليف آنان چيست؟ من مثل هميشه تصور می کنم که تنها يک موضوع باعث اين گونه مسائل می شود و آن اينکه چيزی بعنوان مردم و مشتری اصلا در مباحث خدماتی و اداری و تجاری ايران برای آقايانی که عنوان مدير را يدک می کشند، به طور اصولی مطرح نيست و اين اصلی ترين دليل برای ايننوع برخورد هاست ...
بواقع نمی دانم که در چه زمانی بالاخره مردم هم در ارئه خدمات مطرح خواهند شد ، البته يک نکته را نبايد فراموش کرد و آن اينکه نجابت مردم در ادامه اين روشها موثر بوده است....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home