من با آخرين پيانوي پيلاتس چه كنم ؟

"من با آخرين پيانوي پيلاتس چه كنم ؟ " . اين عنوانی است که سرکار خانم بنفشه حجازی برای وبلاگ خود انتخاب کرده اند. پيش از اين در مورد معرفی ايشان همين جا نوشته بودم. سرکار خانم حجازی علاوه بر اين که نويسنده هستند وشعر هم می سرايند ازهمکاران خوب دانشکده علوم توانبخشی هستند که آشنائی من با ايشان به سالهای ورودم به دانشکده بعنوان دانشجو بازمی گردد. ايشان تاکنون کتابهای زيادی را منتشر کرده اند چه در نقش يک محقق که کتاب خوب ادبيات کودکان و نوجوانان از جمله آنهاست و نيز کتابی در مورد حکيم عمر خيام و آخرين آن هم کتاب در مورد رابعه يکی از زنان مشهور صدر اسلام می باشد. همينطورجند رمان و نيز کتاب شعر را هم چاپ کرده اند.اخيرا هم وبلاگ می نويسند که برای خواندن آن می توانيد به آدرس " من با آخرين پيانوي پيلاتس چه كنم ؟ " مراجعه کنيد. مطلب طنزی هم نوشته اند که به نظرم رسيد آنرا در صفحه " مطالب و مقالات شما " با عنوان " راحله سلطان در بيمارستان " قرار دهم. مطلب کوتاه و قشنگی است که به ... خب خودتان بخوانيد....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home