بازارچه خيريه برای مهرانه

البته خيلی دير است که برای رفتن به بازارچه دعوت کنم . اين بازارچه امروز از صبح و گويا تا ساعت 8 شب در شهرک قدس ؛ ابتدای خيابان ايران زمين و در کانون فرهنگی قدس برگزار است و من هم توفيقی داشت که سری بزنم. گويا دوستان زيادی هم رفته اند و کمک هم کرده اند . خبری را الان دريافت کردم که آرزو می کنم درست شود و اگر به تحقق به پيوندد مشکل اعزام او حل خواهد شد. شور و اشتياق بسياری از جوانان و نوجوانان حاضر در بازرچه برايم تعجب آور نبود چه هميشه همين گونه تصور داشته ام . البته هنوز هم عده زيادی هستند که قائل به نقش پويا و ارزنده جوانان داوطلب نيستند . واقعيت اما اين است که اگر به جوانان اعتماد شود پاسخ خوبی به آن خواهند داد. با مادر مهرانه هم صحبتی داشتم و به ايشان گفتم هرچند اعزام مهرانه با تاخير انجام می شود اما اين شورو حرکتی که بواسظه او آفريده شده است برای جامعه ما بسيار ارزش دارد، شوری که بر اساس دستور و تبليغ صرف نيست ، شوری است برآمده از دل و نيت پاک انسانهائی نوع دوست برای کمک به يکی از همنوعان خود و هميشه چنين باد....
اگر وقت داشتيد به آنجا سربزنيد...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home