سايت بهزيستی استان اردبيل

در حال جستجو در اينترنت بودم که با سايت بهزيستی استان اردبيل برخوردم. خيلی خوشحال شدم که طراحی و استفاده از اينترنت در بهزيستی هم سرعت گرفته و بدنبال چند استان قبلی اين استان هم صاحب سايت شده است. البته خوشحاليم خيلی نپاييد وقتی وارد آن شدم تاريخ آخرين بروز رسانی را در ماه سپتامبر 2003 ديدم.خب معلوم است اولا زمان زيادی است که سايت داير است و من آنرا نديده بودم و دوم اينکه اين همه مدت است که سايـت بروز نشده است ، که جای تاسف است. وقتی به صفحه مدير استان می روی هنوز تصوير و مشخصات دوست خوبم جناب آقای دکتر اعظمی را می بينيم . در حاليکه مدت نسبتا زيادی است که ايشان هم در آن سمت نيستند ولی خب بايد به حق از زحماتی که در استان کشيدند تشکر شود. به هر شکل اميدوارم که دوستان به داد سايت برسند و با بروز رسانی و راه اندازی قسمت اخبار که الان غير فعال است آنرا به يک سايت پويا و مفيد تبديل کنند...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home