حضور مجدد صفحه با معلولين

خوشبختانه با تاخيری نسبتا" طولانی دوشنبه اين هفته آغاز دور جديد صفحه با معلولين روزنامه اطلاعات را شاهد بوديم. به اين جهت لازم می دانم از سرکار خانم حسينی که در اين چند سال اخير بخوبی و با تمام وجود پيگير مسائل مبتلابه معلولان و بويژه دوستانی همچون مهرانه بودند تشکر نمايم و آرزو کنم که با تداوم اين حضور هر چند ممکن است برخی ناملايمات را هم بدنبال داشته باشد راه رابرای مطرح شدن مسائل معلولان در رسانه ها بيش از پيش بگشايند. همه می دانيم که موضوعات مربوط به اين قشر بسيار کمتر از آنچه سهم آنان از رسانه هاست ، منعکس می شود و اين برعهده روزنامه نگاران ، خبرنگاران ، نويسندگان و تهيه کنندگان برنامه های خبری و غير خبری در صدا وسيماست که گامهائی برای بهبود اين وضعيت بردارند. خوشبختانه با تعهد و مسئوليتی که درايشان سراغ دارم مطمئن هستم به ندای معلولان و دوستان پاسخ مثبت خواهند داد...
ضمنا بايد بگويم که خوشبختانه فردای آنروز هم روزنامه همشهری در صفحه زندگی خود به موضوع " تصويب قانون حقوق معلولان " پرداخت که جای تشکر دارد. البته من تاکنون چيزی در آن زمينه ننوشته ام و منتظر هستم تا ببینم تکليف آن در شورای نگهبان چه خواهد شد. بعدا در اين زمينه خواهم گفت....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home