مرکزمعلولين وحدت

فکر می کنم سال گذشته هم در همين ايام از اين مرکز نوشتم. مرکز خيريه نگداری از معلولين ذهنی وحدت بواقع يکی از مراکز خوب است که به شکل هيات امنايی اداره می شود . امنايي از بين والدين بجه ها که باتمام وجود برای آنها زحمت می کشند تا بهترين خدمت را ارائه کنند. ديشب هم مثل سال قبل مراسمی برگزار کردندو من هم توفيق داشتم که شرکت کنم.يکی از کارهای خوب ايشان ساخت يک مرکز جديد است که در زمينی که روبروی مرکز قرار داشت در حال ساخت است. سال گذشته هيچ خبری از کار ساختمان نبود اماامسال وارد کوچه نزديک مرکز که شدم بنای نيمه تمام مرکز را ديدم که حاکی از ارداه ای قوی برای تکميل ساختمان جديداست.يکی از دوستان خير که اگر موافق بودند اسمشان را هم خواهم گفت تا اينجای کار را تقبل کرده اند. نزديک به 5000 متر زيربنا خواهد بود که می توانيد حدس بزنيد چه اعتبار زيادی را می طلبد. البته در طراحی ونقشه هايي که تهيه شد نظراتی را همان موقع دادم تا از يک مرکز نگهداری صرف به يک مرکز جامع وبويژه داشتن بخش روزانه فعال تبديل شود. با شناختی که ازاين دوستان خير دارم مطمئن هستم به ياری خداوند و کمک همه دوستان عاشق سال آينده بهره برداری از مرکز دور از دسترس نخواهد بود...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home