صدای مشاور

با اينکه اولين برنامه برای ايجاد صدای مشاور در معاونت پيشگيری سازمان بهزيستی در زمانی که در سازمان بودم اتفاق افتاد و تقريبا در اين سالها در جريان امور آن به طور کلی بوده ام ولی بايد اعتراف کنم که محل آنرا از نزديک نديده بودم . صدای مشاور که با دو خط تلفن شش شماره ای آغاز بکار کرده بود امروز خوشبختانه در تمام استانها حضوری نسبتا فعال دارد نمی گويم فعال به خاطر آنکه در گزارشی که دوستان از جمله سرکار خانم دکتر وامقی و جناب آقای جليلوند می دادند تنها از میان میلیونها تماس به 250 هزار تماس پاسخ داده اند و در تهران از 1200000 تماس به 58000 تلفن پاسخ داده شده است که دلايل خاص خود را دارد از کمبود خط تلفن بگيريد تا نيروی انسانی و موضوع شيرين و هميشگی اعتبار و پول...
زحمت طاقت فرسايی کشيده می شود وبواقع ارزشهای فراوانی در اينکار نهفته است . گويا براستی خط تلفن در ايران معجزه می کند چه به گفته همکاران در همان چنددقيقه نخست مشکل اصلی يافت می شود و بيشتر زمان به هدايت می انجامد در حاليکه در مشاوره حضوری اين زمان گاه ممکن است در چند جلسه هم ادامه پيدا کند. خط تلفن 148 مشاوره سازمان در بسياری از موارد می تواند به دوستان کمک نمايد می توان امتحان نمود....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home