مدتها بود که در فکر بودم در يک جلسه با والدين کودکان کم توان ذهنی در زمينه برنامه "parent to parent" يا " والدِن به والدين " که زمان زيادی هم از شروع آن در دنيا می گذرد صحبت کنم واز آنان بخواهم که با تشکيل چنين گروههائی بيشتر به همديگر کمک نمايند.گرقتاری های من و مشکلات مختلف اجازه تشکيل آنرا نداده بود که امروز به همت همکار عزيزم آقای سعدآبادی که گفتار درمان هستند و مدير مرکز خصوصی توانبخشی بهار در محل ساختمان ستادمرکزی بهزيستی گروهی از والين جمع شدند و من افتخار صحبت در جمع آنان را يافتم.جلسه بسيار خوبی یود که اميدوارم بتوانم در آينده بيشتر در اينگونه جلسات حضور پيدا کنم.فکر می کنم برای والدين هم جلسه متنوع و تازه ای بود وپرسش وپاسخی هم در انتها داشتيم که عليرغم تصور خيلی طول کشيد. به اعتقاد من هرچه بتوانيم والدين را در برنامه های توانبخشی بيشتر در برنامه های توانبخشی در گير نمائيم موفقتر خواهيم بود وبويژه کودکان کم توان ذهنی در اين مورد پيشرفت بيشتری را نشان خواهند داد. اين مطلب بخوبی در تجربيات ما و دنيا منعکس است و اميدوارم با منظم کردن اين نشستها در آينده ماهم دراجرای آن به موفقيت لازم دست پيدا کنيم.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home