دوستان می دانند که من دوره کارشناسی را در رشته فيزيوتراپی به پايان برده ام و بعد برای کارشناسی ارشد ودکتری به آموزش بهداشت رفتم. بعنوان يک فيزيوتراپيست هميشه معتقد بوده ام که بايد از دست های خوب و هنرمندی برخوردار بود ولی متاسفانه در بيشتر اوقات شاهد پديده دستگاه زدگی در بين تراپيست ها و نيز بيماران هستيم. در دوران کارم در بهزيستی هميشه در ملاقات ها ، ديدارها و سخنرانی هايم به همکاران تراپيست اين موضوع را يادآور می شدم. آروزی من اين است که بالاخره شاهد چنين روزی باشم که" درمانهای دستی "جايگاه ويژه خود را در اين حرفه بيابد. در اين يکی دوهفته اخير توفيق آشنائی با آقای دکتر ديوان بيگی را پيدا کردم که در اين زمينه تخصص دارند و صحبت ها ئی هم باايشان داشتيم که اميدوارم نتايج آن در آينده در دوره های " Manual Therapy " يا " درمانهای دستی" که انشاالله با همکاری دانشکده و انجمن فيزيو تراپی برگزار خواهد شد ، ببنيم.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home