سه شنبه اين هفته صفحه " معلولين " روزنامه همشهري بيشترمطالب خود را به موضوع کنکور معلولين اختصاص داده بود . مطلب اصلي به موضوع " دلهره استفاده از دفترچه بريل " که امسال براي اولين بار ارائه گرديد مي پرداخت.مصاحبه هائي با برخي داوطلبان که گروهي آنرا مفيد وگروهي نامناسب دانسته اند.البته در آن زمان هم اين نگراني وجود داشت که ممکن است استفاده از دفترچه بريل در کنکور با مشکل روبرو باشد به دوليل يکي مسئله زمان و ديگري موضوع عدم آشنائي برخي داوطلبان با زبان بريل که خب هردو مورد در اين مطلب ذکر شده بود.البته متاسفانه گزارش بدون نتيجه گيري خاصي پايان يافته بود که از سرکار خانم کباري انتظار نمي رفت ، هرچند ممکن است نتيجه گيري را عمدا براي مسئولين گذاشته باشند.


مطلب دوم مصاحبه با اقاي جوادي همکار ما دردانشکده علوم توانبخشي و مسئول اجراي کنکور معلولين بود که فقط اين نکتهاي که گفته بودند تعدادمعلولين هرسال کاهش مي يابد مورد تائيد من نيست و اطلاعات ما در آنزمان که در سازمان بودم حاکي از افزايش آن است.


و مطلب سوم در مورد " حقوق عام وخاص معلولين " است که مصاحبه اي با آقاي دکتر صابري که خود نابينا مي باشند انجام شده است .توصيه مي کنم بخوانيد....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home