امروز آخرين جلسه کميته ملی پاراالمپيک را برگزار کرديم. دو خبر خوب در جلسه داشتيم که هردو مربوط به آقای خسروی وفا رئيس محترم کميته ملی پاراالمپيک وفدراسيون معلولين وجانبازان می شد. خب حتما می دانيد که ايشان ازانتخاب شدگان اخير شورای شهر تهران هستند که به شخصه آن را برای حوزه معلوليت و توانبخشی بسيار مفيد و ارزشمند می دانم.ايشان خود از جانبازان قطع عضو هستند که سالهای طولانی است در فدراسيون به خدمت مشغولند وبا مسائل معلولين هم تعامل ودرک عميقی دارند.اين امر می تواند در بهبود ديدگاه اعضای شورای شهر و نيز به طبع آن شهرداری نسبت به وضعيت دسترسی معلولان وجانبازان به خدمات شهری تاثيرات مهمی بگذارد. همين امروز هم از من خواستنددر اين زمينه چنانچه نظراتی دارم برای ايشان تهيه کنم که اميدوارم فرصت آنرا پيدا کنم. دومين نکته نيز به انتخاب انتخاب ايشان در انتخابات اخير کميته منطقه خاورميانه پاراالميک در سمت دبيرکلی وخزانه دارمنطقه است که بسيار ارزشمند است. ممکن است بدانيد که در اغلب تقسيمات سازمان های بين الملی ما در خاورميانه قرار می گيريم که با توجه به اکثريت اعراب در منطقه معمولا اغلب پست های کليدی در اشغال آنان می باشد. اين فرصت اخير را من بسيار مغتنم می دانم که بايد به بهترين حالت ازآن استفاده کنيم و آنقدر خوب وفعال باشيم که برای دوره های بعدی هم منطقه را در اختيار داشته باشيم. وقتی شما اداره امور کشورهای منطقه را برعهده داشته باشيد از فرصتهای مختلف بويژه فرصت های آموزش به بهترين شکل می توانيد برای گسترش و ارتقاء سطح کيفی وکمی ورزش معلولان در کشور استفاده نمائيد. به هرصورت اميدوارم عليرغم فشار زيادی که مجموعه اين امور بر ايشان وارد خواهد کرد با لطف خداوند بتوانند از عهده کار برآيند که اينچنين باد.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home