کسی چه می داند چرا؟

امروز مراسم ختم پدر بزرگوار جناب آقای وجودی مديرکل بهزيستی استان فارس برگزار شد که در آن شرکت کردم . ايشان مرد بزرگ و بواقع از خادمان قران و مردم بودند و سالها با سادگی در بروجرد ساکن بودند و نام نيکی از خود برجای گذاشتند. به نوبه خودم درگذشت ايشان را به خانواده محترم ايشان تسليت عرض می کنم و علو درجات برای آن مرحوم خواستارم.در حاشيه مراسم با تنی از دوستان قديمی در بهزيستی بعد از مدتی ديداری داشتم . يکی از نکاتی که اشاره کردند و البته خيلی تعجب آور نيست تغيير معاون پشتيبانی سازمان بهزيستی بود. آقای مهندس خدمتگزار بالاخره از سازمان جداشدند وبعنوان فرماندار کرج مشغول بکار شدند. خب نکته درکجا بود، بله در جانشين ايشان. بعد از معاون اموراجتماعی سازمان و معاون طرح وبرنامه که از دوستان سبزواری - ممکن است گفته شود اينها اهل سبزوار نيستند - انتخاب شده بودند فرماندار سبزوار هم بجای معاون پشتيبانی به سازمان آمدند. معوان اموراجتماعی سازمان گويا از دانشگاه سبزورا هستنتد، معاون جديد طرح وبرنامه ، رويس شبکه بهداشت و درمان سبزوار بوده اند!!! و خب ...من خيلی قصد ندارم با استناد به شهر سکونت و اين قبيل مسائل به مشکلات اشاره کنم ، اما بواقع در حالیکه متخصصين امور اجتماعی و توانبخشی و مديران ارزشمندی در داخل سازمان حضور دارند ، اينگونه انتخابات حتما جای سوال دارد. چه بلحاظ تخصص وبلحاظ سابقه کاردربهزيستی و ...
اميدوارم بدور از دوستی و نظرات شخصی انتخاب هائی در بهزيستی انجام شود که اینگونه شائبه ها رابهمراه نداشته باشد.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home