ازرنگ خدا تا خاطره


روزنامه شرق روز شنبه خبری داشت تحت همين عنوان " ازرنگ خدا تا خاطره ". موضوع مربوط می شد به اينکه محمد رمضانی کودک نابينای فيلم " رنگ خدا " در حال کارگردانی اولين تجربه خود بنام " خاطره " می باشد . بعد از نمايش فيلم رنگ خدا که در زمان تصدی من در حوزه توانبخشی سازمان بود ، ملاقاتی با محمد داشتم و از او بعنوان يک نابينا که توانسته بود کار ارزنده ای را ارائه کند در جمع دوستان تقدير کردم . اما در چهره و حرکات و سکنات او موجی از اميد و شور فراوانی در سر ديدم و اينکه امروز می شنوم بدنبال چنين کاری رفته است خيلی تعجب نمی کنم. به هرصورت فيلم " رنگ خدا " را از آن جمله فيلمها می دانم که بر من تاثير خوب وزيادی داشت ، حتی در يکی از همايش های معاونين امور توانبخشی کشور به صورت يک کارگاه آموزشی آنرا بررسی کرديم که بسيار ارزنده و خاطره انگيز بود. به هرشکل اميدوارم محمد کوچولو ی آنزمان که اينک جوانی بلند بالا شده است بيش از پيش موفق باشد و بتواند بعنوان اولين کارگردان نابينا در کشور مطرح و کارهای خوبی ارائه کند. به همين دليل تصوير صفحه اول سايت را هم يک یاز تصاوير اين فيلم انتخاب کردم که اميدوارم مورد توجه قرار گيرد. با کليک بروی تصوير مي توانيد به متن خبر رونامه شرق هم دسترسی پيدا کنيد...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home