جشن فاغ التحصيلی ورودی های سال 79 دانشکده

امروز دعوتی داشتم از سوی دانشجويان وردی سال 79 برای مراسم جشن فارغ التحصلیشان ، البته ديروز هم تشريف آوردند که می خواهيم متن سوگند نامه را من بخوانم تا آنها تکرار کنند. اصولا جشن های فارغ التحصيلی معمولامراسم خوبی از آب درمی آيند و بياد ماندنی. امر.ز هم همينطور بود. برای من هم خاطرات خوبی را از دوران تحصيل يادآوری کرد و من را به حدود 25 سال قبل برد. وقتی اعلام شد گروه فيزيوتراپی دوره 25 برای دريافت لوح خود به روی سن بيايند ، توجهم جلب شد که من دوره پنجم فيزيوتراپی دانشکده بودم و 20 دوره بعد از ما آمده اند و رفته اند. مثل اينکه مثل چند ساعت پيش بود. واقعا عمر با همين سرعت در گذر است و خوشا بحال آنان که بتوانند بهترين وبرترين توشه ها را برگيرند ، برای همين دنيا و نيز برای آخرت.به هرشکل افتخار يافتم که متن سوگند نامه را بخوانم و دوستان هم گفتند و انشاالله برای همشيه هم در کار حرفه ای و هم در زندگی شخصی بدان پايبند بمانند که حتما اينگونه خواهد بود. به نظر می رسد که جشن گروه بعدی هم با سرعتی باور نکردنی بزودی فراخواهد رسيد............

0 Comments:

Post a Comment

<< Home