تلفن همراه ناشنوايان

داشتم به راديو گوش می کردم که خبری خوانده شد درمورد تلفن همراه ناشنوايان و از قول يکی از کارشناسان مخابرات نقل شد که چنين تلفنی ساخته شده و در اختيار ناشنوايان قار خواهد گرفت.در همين موقع صفحه پرسشهای شما درسايتم را که باز کردم پرسشی از سوی دوستی ناشنوا مطرح شده بود که بالاخره تکليف اين تلفن ناشنوايان چه شد. تصادف جالبی بود. جناب آقای رستم خانی کارشناس مربوطه درآن خبر راديومقايسه ای هم در مورد قيمت آن داشتند. ايشان را از حدود سال - اگر اشتباه نکنم 78 - می شناسم. زمانی که برای اولين بار فکر تلفن ويژه ناشنوايان را مطرح کردند و خب اقدام خوبی هم انجام دادند . خود من دستگاه را ديدم وتاييد هم کردم و همينطور کارشناسان مربوطه و قول وقرارهايي هم برای توزيع آن گذاشتيم ولی خب گويا هنوز که هنوز است اينکار انجام نشده است . من هم آرزو می کنم اين اقدام مثبت هرچه زودتر به سرانجام برسد و دوستان ناشنوا از اين موهبت هم بهره مند شوند....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home