سفر


آقای محمد نژاد در کامنت ها نوشته بودند: " آقای دکتر،حتما خنکی آذربايجان بعد از تحمل داغی تهران بهتون حسابی ميچسبه.
" . واین را بدرستی گفته بودند . البته خودم هم انتظار چنین چیزی را داشتم. تچربه سفرهای قبلیم به اردبیل این نوید را می داد. خوشبختانه این چنین هم شد و چند روزی را که در آنجا بودم توانستم از برخی فضاها و مکان های مختلف تاریخی و تفریحی آنجا در هوایی بسیار مناسب استفاده کنم.از جمله مکانی که قبلا نشنیده بودم و در این سفر آشنا شدم تحت عنوان پیست اسکی " آلوارس " که دردامنه سبلان قرار گرفته است وبسیار دیدنی و زیبا است . عکس فوق را از آنجا گرفته ام. این منطقه در 20 کیلومتری سرعین است که حتما شنیده اید . توسعه بسیار زیادی که سرعین پیدا کرده بود، برایم بسیار عجیب بود. شهر کوچک سرعین که حدود 8 یا 9 سال پیش دیده بودم با آنچه امروز می دیدم کاملا متفاوت شده بود. هتل ها و اماکن اقامتی فراوان و نیز تغییرات مناسبی که در استخر های آب معدنی صورت گرفته است ، تبدیل به جاذبه های خوبی برای حضور پرتعداد مسافرین و گردشگران شده است.چند نکته دیگر را هم باید بگویم که بماند تا فرصت بعد....

3 Comments:

At 8:11 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
حتی اگر یک روز هم از گرمای تهران دور باشیم باید کلی شاکر خدای مهربان باشیم !
فقط اومدم عرض سلامی بکنم !
موفق باشید !

 

At 10:31 PM, Anonymous Anonymous said...

آقای دکتر کمالی
با سلام
میدانم که مسافرت خیلی خوب هست .
من هم سفر را خیلی دوست دارم خصوصا وقتی به مشهد می روم.
اما همیشه فکر می کنم بچه های ویلچری
چی سفر را دوست دارند
یا نه؟؟؟؟؟
کاش سازمان بهزیستی در این هفته یک حرکت مر دونه انجام میداد.
شاید هم داشته

 

At 11:11 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام جناب استاد
خوشبختانه ازنوشته هاتون معلومه که سفر خوش گذشته
خواستم خسته نباشید عرض کنم .
ارادتمند شما
حمید

 

Post a Comment

<< Home