انتخابات

امروز صبح كه مي آمدم ، بزرگراه همت را مثل هميشه ايام پر ترافيك ديدم. راستي چيزي تغيير كرده است؟ به چهره افراد كه نگاه مي كني ، حالت بهت و ناباوري موج مي زند، كسي چيزي نمي گويد و كسي هم ابراز نمي كند به منتخب جديد راي داده است ، يعني افتخاري به اين موضوع مشاهده نمي شود ، هرچند آنها كه به ديگري راي داده اند تعجب خود را پنهان نمي كنند. اتوموبيل ها را نظاره گرم كه اينك با سرعت و بدون ترافيك در بزرگراه همت در حال حركتند .. انگار هنوز تغيير را باور نكرده اند....

4 Comments:

At 11:54 PM, Anonymous Anonymous said...

استاد خوبم . با سلام .. نمیدانم چی بگم .. اما من حداقل به یک اصل پایبندم . نگران چیزی نباشید . حتی اگر همه بیتفاوت بودند .. حتی اگر چیزی از جایی تکان نخورد .. حتی اگر مردم توجهی به هیچ چیز نکردند .. همیشه این را به خاطر داشته باشیم که برای نشان دادن حق و اثبات هر چیزی که حق باشد حال میخواهد راستگویی باشد یا عدل .. یا حکومت عادلانه و یا حق و یا انتخابات و یا هر چیزی که با درستی ارتباط دارد .. این را همیشه به یاد بیاورم که برای نشان دادن این ها حتی اگر یک نفر هم اعتقاد داشته باشد کافیست !.. مهم اعتقاد است و موج بسیار قوی ای که این اعتقاد راسخ میفرستد .. جمعیت جهان 7 ملیارد نفر است .. ولی یاران امام زمان فقط 313 نفرند .. این را همیشه به یاد داشته باشیم .. که همین ها برای یک حرکت عظیم و جهانی کافیند .. من نیز بسیار شادمانم .. حداقل از انتخاب مردم و درست انتخاب کردن آن ها .. اما بازی سیاست عجب بازی جالبی است .. که فلان کاندیدا سریعا بر مسند خود در مصلحت نظام مینشیند و تصمیم های کشاورزی و حاشیه نشینی را پایه ریزی میکند !! ... بگذریم .. سخن از درد بسیار است و من ...

استاد خوبم .. من مشغول طراحی مجتمع فرهنگی هستم که سایت من نیز در کنار بیمارستان ولیعصر در تقاطع میرداماد و ولیعصر میباشد که عکس و مشخصات ان را به زودی برای شما خواهم فرستاد ..

موفق باشید انشالله و امید وارم که زود تر در این صفحه بنویسید و ما اپدیت های بیشتری از شما را بتوانیم بخوانیم ..
پایدار باشید و به امید دیدار دوباره .. پونه

 

At 9:24 PM, Anonymous Anonymous said...

استاد
اغلب اونهائی که(جز اقلیتی که آگاهانه به این شخص رای دادند) به طيف مخالف اصلاحات رای دادند ،شايد بعضی هاشون الان اسم اون شخص يادشون رفته باشه !! و حتما تغييری در اونا بوجود نمياد. اما کسائيکه طرفدار اصلاحات بودند نااميدی،ترس از آينده و... چنان وجودشان را فرا گرفته که با تمام وجود بعد يکماه تغيير را حس خواهند نمود.

 

At 2:42 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
خوب دیگران تا حدی به خودشون مطمئن بودند امیدورام تغییرات خوبی حاصل شود
ممنونم استاد
خدانگه دارتون

 

At 1:38 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام
این هم شوک شدید قرن بود !
عکس های مونتاژ شده حسن در کلاس گل درمانی را میگذارم اگر نتوانستید ببینید به انتهای مطلب نحسی ماه تیر مراجعه کنید ! توضیحات کلاس رو قبلا خدمتان عرض کرده بودم ..
این لینکشه !
http://roshandel.special.ir/archives/class%20ntp.html

حسن در نور درمانی هم پیشرفت کرده به طوری که حالا سایه نور شمع را تشخیص میدهد ! نمیدانم چرا با این همه خاصیت بالای نوردرمانی برای کم بینایان چرا از طرف اطبا پیشنهاد نمیشود ...!!!!!!

 

Post a Comment

<< Home