رفتن از حوزه پشتیبانی

خب بالاخره بعد از نزدیک به هشت ماه امروز کارم در حوزه پشتیبانی خاتمه یافت. البته من آمادگی ادامه کار را داشتم ولی گویا اتفاق جدیدی در مدیریت کشور در حال رخ دادن است. خبر از تغییرات است و اینکه یا فرد جدیدی که می آید باید تغییرات معناداری انجام دهد و یا اگر نفر قبلی ماند او باید تغییرات را در سطوح مختلف به انجام برساند. این تعبیری است که از صحبتم با ریاست دانشگاه دریافت کردم. همانگونه که در دو دانشگاه تهران و شهید بهشتی تغییرات از نوع اول بود و گویا در دانشگاه ما از نوع دوم. من نمی دانم اینگونه مدیریت کردن به چه می ارزد. به هر صورت اولین تغییر در معاونین دانشگاه علوم پزشکی ایران برای من رقم خورد . به نظر می رسد دوستان دیگر در نوبت باشند. امیدوارم این امر سبب خیری باشد تا بیشتر به کار درس ، تحقیق و نوشتن برسم. البته من همیشه گفته ام ساعاتی را که در کلاس و با دانشجویان سپری می کنم بهترین لحظات می دانم و این توفیق گویا بیشتر برایم فراهم خواهد شد.

2 Comments:

At 7:48 AM, Anonymous Anonymous said...

به نام خالق بي همتا.
! قدر مجموعه گل مرغ چمن داند و بس

 

At 8:46 AM, Anonymous Anonymous said...

جناب آقای دکتر کمالی
ب سلام امیدوارم که هر کجا هستید موفق باشید
لازم دیدم چند نکته را خدمت جنابعالی در خصوص حوزه کاری قبلیتان عرض کنم البته چنانچه آدرس سایت شما را مدانستم زودتر اقدام میکردم برای خودم متاسفم که دیر فهمیدم .
1 - چندین نفر در حوزه ÷شتییبانی دست نشانده های دکتر شاه حسینی هستند که سیاست معاونت را تعیین میکنند در حقیقت اینکه اینها دزدهای سر گردنه ÷شتیبانی هستند آقای سرابی و آقای کیائی ما از رفتن شما زیاد متعجب نشدیم چون شما چندمین نفر هستید که حرف و برنامه های بیخود صمدی و رحمانی و غیره را گوش نکردید همانطور که معاونتهای قبلی به چنین معضلی دچار شدند.
2 - آیا شما می دانید آقای رحمانی در بلوار کشاورز یک خانه از دانشگاه را گرفته که داری دو واحد می باشد برای اینکه کسی نیاید انجا آرامش وی صلب میگردد توسط جناب آقای سرابی انبار علام گردیده با اینکه ایشان در 10 متری جوادیه داری یک باب خانه سه طبقه می باشد
4 - آیا می دانستید آقای سرابی چندین میلیون ÷ول برای خانه ای که در اختیارش است از بودجه دانشگاه صرف تغییر دکوراسیون آنجا کرده که سندها به اسم مجتمع یا ساختمان لارستان رد میگردید آقای دکتر می دانید رئیس تدرکات شما دزد بودند فکر کنم جناب آقای احمدی را بشناسید در زمان دکتر شاه حسینی شدند رئیس خدمات که معاون پشتیبانی آن موقع آقای دکتر بدخش بودند که آدم بسیار مومن و سالمی بود و ایشان با کوتاه کردن منظورم اخراج یکی از بزرگترین دزدهای تدارکات که دست پرورده آقای گیلانی بودند به همه هشدار و داد تا ایشان آمدند شاه دزد را بگیرند(جناب آقای کیائی که به سفارش دکتر شاه حسینی از دانشکاه شهید بهشتی تشریف آوردند) گفتند میخواهیم همان حرفهای که به شما زدند این هم از نوع دوم بود آقای دکتر و خیلی مسائل دیگر که امیدوارم خودتان آنها را متوجه شده باشید.
امیدوارم هر کجا هستید موفق باشید

 

Post a Comment

<< Home