از فردا در کرمانشاه " همايش معاونين امور توانبخشي بهزيستي استانها " برگزار مي گردد.اززماني که ديگر در بهزيستي نيستم متاسفانه فرصتي نبود تا با ين دوستان ديداري داشته باشم و با آنان خداحافظي کنم و عذر زحمات داشته باشم. به هر صورت تا آنجا که من دوستان را مي شناسم همگي از جمله افراد خوب و لايق مي باشند و البته نمي خواهم قصد کلي گوئي داشته باشم.بديهي است نقاط قوت وضعف در همه وجود دارد ولي در يک نمود کلي من همه را افرادي مي دانم که قصد خدمت به معلولين را داشتند و اين براي من بسيار با اهميت بود. به هر صورت آنچه مي خواهم بدان توصيه کنم آنکه قدر اين لحظات را که بار مسئوليت و مديريت دارند سخت بدانند. اينها لحظاتي است که تکرار شدني نيستند و بايد از اين فرصت کوتاه بهترين استفاده را براي خدمت به عزيزان معلول برد. قدر فرصت را آن مي داند که اکنون در بين شما حضور ندارد و شما را بدانستن قدر زمان توصيه مي کند. وبواقع زمان حضور در بهزيستي و خدمت به معلولان عزيز را فرصتي گرانبها مي دانم که اميدوارم و آرزو مي کنم دوستان بتوانند بهره مناسبي از آن ببرند و انشالله خداوند هم اجر وپاداش آنرا در زندگي شما عطا مي کند. البته من مي دانم که امسال با آن اوضاعي که قبلا نوشته ام بويژه در مبحث بودجه سال سختي در پيش رو داريد اما دعا ميکنم و دعا کنيد که اين مسئله با کوچکترين آسيب براي معلولين همراه نباشد.


خداوند بر توفيقاتتان بيافزايد.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home