آسمانی ديگر

دوستانی که پيش از اين خواننده اين وبلاگ و نيز وبلاگ توانبخشی ايرانبوده اند می دانند که " صفحه با معلولين " روزنامه اطلاعات با تلاش یگانه سرکار خانم نگين حسينی پا گرفته و ادامه يافته است. در جريان برگزاری مسابقات پاراالمپيک آتن حضور ايشان موجب گرديد تا قلم توانا و ارزشمند خود را به نوشتن وادارند و با شناختی که من دارم مجموعه فاخری را در اين زمينه به رشته تحرير درآورند. اينک روزنامه اطلاعات در صفحات ضميمه خود به صورت پاورقی اقدام به چاپ اين مجموعه کرده است که اولين شماره آن امشب چاپ شده است. ايشان زحمت می کشند و در وبلاگ خود با عنوان " روزنامه " هم قول داده اند هرشب مطالب را قرار دهند. توصيه می کنم حتما اين يادبود با ارزش از پاراالمپيک آتن را دنبال کنيد تا با فضای متفاوتی که از بازی های آتن ارائه می شود ، آشنا شويد و از آن بهره مند گرديد.آرزوی توفيق بيشتر برای ايشان دارم....

2 Comments:

At 11:22 PM, Anonymous Anonymous said...

باسلام؛ به رسم ادب و احترام، وظيفه ي خود ديدم از لطفي كه هنوز در سايت تان به من داريد، سپاسگزاري كنم

 

At 10:12 PM, Blogger Unknown said...

با سلام ، مطمئن هستم این لطف نیست ، بلکه کوچکترین وظیفه ای است که در برابر شما بر عهده دارم...

 

Post a Comment

<< Home