تصویری دیگر از جشنواره


یکی از دوستان امشب زحمت کشید و تصویری از مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر را برایم آورد. توصیه اش این بود که این عکس را در بالای مطلب قبلی قرار دهم که فکر کردم شاید اینگونه بهتر یاد که در یادداشت مجزایی آورده شود و هم تشکری از ایشان کرده باشم و هم افراد حاضر را معرفی کنم. همانطور که در یادداشت گفتم توفیقی بود که آن شب در کنار استاد انتظامی ساعاتی حضور داشته باشم و از سوی دیگر هم د رحضور سرکار خانم قندهاری که ریاست گروه بانوان نیکوکار کهریزک و فکر می کنم رئیس هیات مدیره آنجا هستند که کارهای بزرگی به انجام رسانده اند و آنچه من شاهد بوده ام انسانی خیر و مخلص که براستی یک ارزش والا در جامعه خانم های ایرانی هستند. آقای دکتر راه چمنی ریاست سازمان بهزیستی هم که معرف حضور هستند...بار دیگر از دوست خوبم جناب آقای اکبر پور و عکاس محترم که نامشان را نمی دانم ممنونم...

1 Comments:

At 8:21 PM, Anonymous Anonymous said...

استاد خوبم . با سلام . تمامی مطالب شما را خواندم . حداقل از زمانی که نخوانده بودم . فکر کردم که شما کمتر اپدیت میکنید و کاش من زود تر امده بودم . زیرا که از برنامه تئاتر ها خبر نداشتم . و وقتی ان را از شبکه مهر دیدم بسیار اندوهناک شدم . در هر حال استاد خوبم . من در حال اتمام پایان نامه خود میباشم . و از عکس های خوب شما مچنان استفاده میکنم . و انشالله روز دفاع من اخر شهریور ماه خواهد بود که قبل از ان من با اساتید محنرمم اخرین دیدار را خواهم داشت . میخواستم و جدا خواهش کنم .. برای سفر به مشهد که البته تاریخ دقیق ان معلوم خواهد شد ... برای من زمانی را خالی کنید . زیرا که بسیار مایلم .. و بسیار خرسند خواهم شد که شما نیز در جلسه دفاع حضور داشته باشید و مشغله شما باعث نشود تا من از حضور شما فیض نبرم .. موفق باشید و بسیار خوشحالم که این صفحات همچنان منظم میباشد .
دوستدار شما و شاگرد کوچکتان : ایروانی

 

Post a Comment

<< Home