تبریک

از ابتدای مهر ماه می خواستنم شروع سال تحصیلی جدید راتبریک بگویم که امکان پذیر نشد. چند روزی هم از ماه مبارک رمضان گذشته است و این ماه فرخنده را نیز تبریک نگفته ام. همه اینها را بر مشغله ها بگذارید و شاید کمی هم تنبلی... به هر صورت این دو مناسبت را خدمت دانشجویان عزیز و دوستان و همکاران تبریک عرض می کنم و آرزو می کنم که در هر دو زمینه موفق باشند. ضمنا یکی از دوستان و همکاران خوبمان - سرکار خانم نگین حسینی ،که پیش از این ذکر خیرشان رادر مورد صفحات با معلولین روزنامه اطلاعات بارها داشته ایم - هم در دروره دکتری ارتباطات پذیرفته شدند که خدمت ایشان هم نبریک می گویم . انصافا در گسترش مفهوم توانبخشی و مسائل معلولان در رسانه ای مکتوب سهم مهمی متعلق به ایشان است. برایشان آرزوی موفقیت روزافزون دارم.

5 Comments:

At 5:18 PM, Anonymous Anonymous said...

آقای دکتر سلام
شنیدم بهزیست کار با بهزیستی مشکل مالی پیدا کرده و از دادن سرویس به یک خانم روزنامه نگارجوان و فعال خودداری کرده
اینم از حوزه توانبخشی

 

جناب آاقی دشتی
سلام. گویا مدتی است که این سرویس با مشکل روبرو است. خیلی متاسفم که آن نگاهی که در ابتدای راه اندازی این خدمت در نظر داشتیم به انجام نرسید. امیدوارم با پیگیری جدی عزیزان عاقبت آنچه شایسته این دوستان است محقق شود.

 

At 10:14 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام آقاي دكتر؛بازهم چوبكاري كرديد...موفقيت من تنها متعق به خودم نيست؛ متعلق به شما هم هست كه هميشه مشوق پيشرفتم بوده ايد.من در هر مقطعي كه باشم، همواره شاگرد شماهستم وشاگرد شما باقي مي مانم.بازهم ممنونم و براي تان آرزوي سلامتي و شادي دارم.ا

 

At 11:44 AM, Anonymous Anonymous said...

با سلام . بر شما ني زاين عيد مبارك .. من هنوز كارم در دانشگاه درست نشده .. به خاطر تعويض مديران .
چه بگويم .. انشالله به زودي شما را نيز ملاقات كنم استاد مهربان . پونه ايرواني

 

At 2:04 PM, Anonymous Anonymous said...

با سلام

احتراما از سايت ما دیدن فرمایید .
ما علاقمند به دریافت نظرات شما هستیم
مدیریت سایت ضایعات نخاعی

www.isaarsci.ir

 

Post a Comment

<< Home