کنگره آموزش بهداشت

دیروز صبح حدود ساعت 5:45 دقیقه به سمت زاهدان پرواز کردیم و ساعت 7:30 در زاهدان بودیم. مستقیم به محل کنگره که در دانشکده ندانپزشکی برگزار می شد عزیمت کردیم. آقای دکتر اکبری معاون سابق سلامت وزارت بهداشت هم بعنوان سخنران جلسه افتتاحیه حضور داشتند. البته دوستان آموزش بهداشتی یک گلایه اساسی از آقای دکتر دارند که متاسفانه هنوز حل نشده است و ایشان حواله می دادند که معاونت جدیدی وزارت آن را حل خواهد کرد. اصل گلایه بماند تا بعد در یک فرصت مناسب تر بنویسم. بحمدالله زحمات سرکار خانم دکتر درخشانی و همکارانشان ثمر مثبتی داشت و وکنگره تا امروز بعدازظهر که من در آنجا بودم به شیوه مناسبی برگزار گردید. انصافا زحماتاشان قابل تقدیر است و از نکاتی که برایم قابل توجه بود همکاری بسیار تنگاتنگ دانشجویان و کارکنان دانشگاه با ایشان و صمیمیتی بود که در تک تک آنان بخوبی می توانستی ببینی. کنگره فردا صبح هم ادامه خواهد داشت و در نهایت هم درمراسم اختتامه آن برگزار خواهد شد. قرار است که قطعنامه ای هم در پایان کنگره به تصویب برسد که می تواند راهگشای برنامه های دوسال آتی باشد. البته نگرانی هایی هم توسط دوستان ابراز می شد که امیدوارم بتوان در چند روز آینده در این زمینه و نیز در برخی موارد که در کنگره توجهم را جلب کرده است ، بنویسم. البته به برخی از آنها به صورت گذار در ابتدای سخنرانیم در جلسه امروز کنگره اشاره کردم که گویا قسمت عمده ای از وقتم را گرفت و نتوانستم سخنرانی را بخوبی ارائه کنم. به هر صورت ، کوزه گر از کوزه شکسته آب می خورد و حال امروز من هم همین گونه بود...

3 Comments:

At 5:36 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام دکتر جان . دنیا چقدر کوچک است . در زمین دنبالتان می گردم در آسمان پیدایتان می کنم . من هم در همان پرواز بودم البته ما اجلاس معاونین فرهنگی جهاد دانشگاهی داشتیم که در معیت دکتر منتظری و دکتر احمدی داشتیم میومدیم زاهدان . ضمن این که در اجلاس انجمن حمایت پارسیان سبز هم شرکت داشتم اما شما را نشناختم . حتی در جلسات برگزاری اولیه همایش هم بودم که البته بعید می دانم شما را در آن جا دیده باشم . به هر حال موفق باشید .

 

At 5:37 PM, Anonymous Anonymous said...

راستی آدرس من : www.rooznegarha.persianblog.com

 

At 10:53 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام استاد عزيز خسته نباشيد معلوم است كه حسابي سرتان شلوغ است ولي خوشبختانه از وبلاگتان غافل نمي شويد .
اما مدتي است كه به كه به ما افتخار نداده ايد و از نظراتتان ما را محروم كرده ايد خوشحال خواهم شد اگر وقت كرديد نگاهي هر چند كوتاه به وبلاگ ما بياندازيد .
ارادتمند جوادي

 

Post a Comment

<< Home