لیله القدر


بسم الله الرحمن الرحیم
انا انزلناه فی لیله القدر
و ما ادراک ما لیله القدر
لیله القدر خیر من الف شهر
تنزل الملائکه و الروح فیها باذن ربهم من کل امر
سلام هی حتی مطلع الفجر
خداوندا در این شب قدر ترا سپاسگزارم که یک با ردیگر توفیق دادی تا سر به درگاه بندگی تو بسایم ،
پس آنچه برای من مقدر می کنی آنگونه تقدیرنما که موجب رضای تو فراهم شود،
چه رضای تو حد نهایت خواسته من است...
شهادت امام علی (ع) ، شهید عدالت بر همه عزیزان تسلیت باد. امید که بیش از سخن گفتن در مورد او به عمل در مورد آنچه او فرمود بپردازیم . مسلما نمی توانن به علی نزدیک شد اما فقط عمل به دو توصیه جاودان او در زندگی ما و جامعه تحولی اساسی ایجاد خواهد نمود...
اوصیکم عبادالله بتقوی الله و نظم امرکم

2 Comments:

At 7:58 PM, Blogger فروغ said...

سلام اقای دکتر کمالی. فروغ هستم. نویسنده وبلاگ فروغ. یادتان هست؟ خوشحالم که بار دیگر پیدایتان کردم. این بار از طریق خانم نگین حسینی و لینک دکتر شکرخواه به ایشان.
موفق باشید.

 

At 7:47 PM, Anonymous Anonymous said...

مطالب بسيار زيبايي بود .. و عكس بالاي آن . ! .. راستش اول تعجب كردم عكس فوتبال و شب هاي قدر .. :)
علاقه زياد .. نميدانم ... شما نيز فوتبال بسيار دوست ميداريد .. درست فهميدم ؟ ؟ موفق و پيروز باشيد . پونه

 

Post a Comment

<< Home