سالگرد وبلاگ

امشب سالگرد تولد وبلاگ " یادداشت های روزانه ..." من است. چهار سال پیش در چنین شبی اولین یادداشت خود را که همانا آغاز سخن با نام خداوند بود نوشتم. چهاردهم آبانماه 1380 . تصورش برایم سخت بود که با مشغله ای که در آن زمان داشتم بتوانم این مسیر را ادامه دهم . اما خواست خداوند این بود که در زمانی که هنوز تعداد وبلاگ نویسان به سی نفر هم نمی رسید این وبلاگ ایجاد شود و تا امروز نفس می کشد. در این مدت از خیلی چیزها نوشتم. از شادی و از غم، از تحلیل و از شعر و داستان ، از بی حوصلگی و از شوق نوشتن ، خبر های خوب و خبرهای بد، آموزش و گاهی هم از یادگیری شخصی ، از گلایه ها و از شرمندگی ها ، از محبت ها و از نامرادی ها ، از شوق ها و از اشک ها ، از دوستان و از ....
اما نیک می دانم که نوشتن وبلاگ برایم تجربه ای بوده است که حاضر نیستم آن را به راحتی از دست بدهم . نوشتن ساده نیست بویژه اگر بخواهی به آن متعهد باشی و در چنین زمانی کار آنقدر مشکل می شود که ممکن است مدتی هم نتوانی چیزی بنویسی حتی اگر تلاش هم کنی راه بجائی نخواهی برد . امید من آن است که در این مسیر توانسته باشم راهی را بگشایم ، چراغی را روشن کرده باشم و امیدی را در دل زنده نموده باشم . خوشحالم که این قلم دراین و به این مسیر متعهد مانده است و امید که در آینده نیز با لطف پرودگار بتواند پایدار بماند...
دوستانی در این راه کمکم کرده اند که ا ز همه سپاسگزارم ، حتی اگر نامشان را هم نمی برم خود بزرگوارانه من را خواهند بخشید . آنان که تشویق نمودند و راه نشان دادند و راهنمایم بودند . برا ی همه آروزی سلامت و عافیت دارم و از همه آنان التماس دعا...

7 Comments:

At 12:37 AM, Anonymous Anonymous said...

همه ي مناسبت هاي جمع شده مبارك باشد

 

At 9:28 AM, Anonymous Anonymous said...

happy your weblog birthday .

 

salam .
tavalode weblogetoon mobarak.
omidvaram zire saye ye shoma barobache haye ziadi shakhobarg begiran.
engar inja cheraghesh roshantar az webe amoozeshe behdashte....
manzooram ghesmate comment hast...
amma haminke ye web dar in zamine hast baese khoshhalie

 

At 11:03 AM, Anonymous Anonymous said...

با سلام عید فطر را به شما تبریک می گویم همینطور تداومتان را با همه مشغله هایی که دارید در نوشتن مطلب در وبلاگتان را به مدت 4 سال واقعا تبریک می گویم.

 

At 5:34 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام استاد گرامی
تبریک می گویم سالگرد افتتاح وبلاگتان را
می دانم وبلاگ نویسی سخت و خاطره انگیز است
برایتان آرزوی موفقیت می کنم
و عید گذشته رانیز تبریک می گویم
حمید حاجی اسمعیلی
http://yaali110.persianblog.com

 

At 10:57 PM, Anonymous Anonymous said...

تولدش واقعا مبارك ... در حرم نميدانم چرا بسيار به ياد شما بودم .. ميگن شايد بعضي ادم ها ميروند حرم .. تا فقط براي ديگري دعا كنند حقيقتي كاملا درست است .
استاد مهربانم .. من براي شما نامه را خواهم نوشت ..قبل از جلسه دفاع كه برايم مهم ميباشد . با تشكر فراوان . ايرواني .

 

At 12:01 AM, Anonymous Anonymous said...

به نام خدا
دکتر کمالی عزیز
سلام
اولین بار آقای داورمنش وبلاگ شما را به من معرفی کرد.
در این چند سال هم همیشه به وبلاگ شما سر زدم و از مطالب آن استفاده کردم.
شما راست می گویید. در این زمان نوشتن کار سختی است من این تجربه را در نیلو فرانه مرکز با تمام وجود حس کردم اما همیشه یک نیرو و یک توکل کمک می کند تا از درد و درد ودرد نوشت و این اعتماد را در انسان زنده نگه می دارد که به راه ادامه دهد.
به نوبه خود از طرف خودم و وبلاگ شمعدانی که پیش کشی برای بچه های کم توان هست به شما تبریک می گویم .

 

Post a Comment

<< Home