من سام هستم



ممکن است 2 سال پیش یا همین عید امسال فیلم بلند سینمائی " من سام هستم " را دیده باشید. ، بازی ارزنده شون پن و سایر بازیگران آن بیاد ماندنی و آن را در ردیف آثار شاخص و قابل تامل در میان فیلم های سینمای امریکا ساخته است. بمناسبت 12 آذر روز جهانی معلولان شبکه اول سیما در برنامه خوب " سینما یک " تصمیم به پخش مجدد آن دارد که پنج شنبه شب همین هفته ( پس فردا ) انجام خواهد شد. به همه دوستان توصیه می کنم آنرا ببینند. کار فاخر و ارزنده ای است. ضمن اینکه اگر حوصله ای ماند بحث کارشناسی آن را هم می توانید ببینید. من هم در این قسمت شرکت دارم و مطالبی را عرض خواهم نمود. امیدوارم حداقل از دیدن فیلم زیبا و ارزشمند " من سام هستم " بهره مند شوید...

4 Comments:

At 2:24 PM, Anonymous Anonymous said...

من نيز منتظرم ... اما چه ساعتي ؟ ..ممنون ميشم اگر اطلاع بديد . .. در ضمن خيلي خيلي دير شده . سفر بودم . و دور از دفترچه تاريخ تولد دوستان . تولدي كه گذشت را بر شما تبريك ميگويم . پونه

 

At 5:50 PM, Anonymous Anonymous said...

فيلم محشر بود ... نقد شما نيز ... استاد خوبم نميدانيد چقدر عطش دارم كه براي اين ها كار كنم و چقدر دوست دارم بيشتر بفهممشان ..چون احساس ميكنم هر چه بيشتر بفههم بيشتر خود را درك كرده ام . كاش ميشد باز اقدامي ديگه اي را براي اين عزيزان انجام بدم . پونه .

 

At 6:11 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام این فیلم فوق العاده بود می خوام بدونم نسخه بدون سانسور را از
کجا پیدا کنم ؟

id man :alfa_aras

شما را بخدا جواب من را بدهید

 

At 7:35 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام استاد گرامی فیلم را دیدم و نظرات نیکوی شما را شندیدم
اسثفاده ها کردم و خیلی خوشحال شدم
امیدوارم بتوانم از نزدیک شما را زیارت کنم یا حق

 

Post a Comment

<< Home