وبگاه توانبخشی ایران



فکر می کنم کم کم باید سایت یا وبگاه توانبخشی ایران را معرفی کنم. از مدتها قبل به فکر راه اندازی یک سایت کامل برای حوزه توانبخشی در ایران بوده ام. خوشبختانه آشنائی با آقای علیرضا نعمتی - علیرغم آنکه علوم رایانه رشته تخصصی ایشان نیست اما تبحری عالی در این علوم و بویژه در نرم افزار دارند - باعث گردید تا فرصتی مناسب در اختیار مان قرار گیرد و ار نرم افزار طراحی شده ایشان برای راه اندازی وبگاه بهره ببریم. لطف آقای نعمتی برای در اختیار گذاردن رایگان نرم افزار را هیچگاه نباید فراموش نمود. امید که با همکاری دوستان بتوانیم در ارتقاء و پربار نمودن آن موفق باشیم... منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستم....

4 Comments:

At 10:25 PM, Anonymous Anonymous said...

به نام خدا
آقای دکتر کمالی عزیز
سلام
از حضور شما در وبلاگ شمهدانی ممنونم. واقعیت اینکه وقتی حضور عزیزانی مثل شما را در وبلاگ می بینم احساس غرور می کنم .
ببخشید که بعد از برنامه گفتگوی ویژه شبکه 2 دیگر با شما تماسی نداشتم. این روزها کمی گرفتاری داشتم راستش کم کم صدای بچه های پارسیان هم درآمد فقط مانده بود که خانم حاج حسینلو زنگ بزند.
ببخشید شاید اینجا خیلی جای حرفای خودمانی نباشد.
اما آقای دکتر در تلاش راه اندازی وبلاگی باموضوع معلولیت و روابط عمومی هستم.کارسختی هست وتجربه ای هم تا به حال در این زمینه ندیدم.
از برو بچه های روابط همومی الکتونیک
ایمیل داشتم.
کار تخصصی است
در ضمن وبگاه توانبخشی را قبلا در شمعدانی معرفی کرده بودم راه اندازی آن نعمت بزرگی برای جامعه هست البته اگر قدر آن را بداند
خداحافظ

 

At 11:25 PM, Anonymous Anonymous said...

جناب آقای دکتر کمالی

وب سایت توانبخشی ایران را دیدم. بسیار عالی. بویژه اینکه با دسترس داشتن وب سایتی با قابلیت نرم افزاری php یاasp جهت آپدیت کردن سایت به صورت انلاین بسیار ارزشمند و قابل توجه است. با توجه به آگاهی اینجانب از قیمت اینگونه نرم افزارها من هم به نوبه خود لازم میدانم که از زحمات و لطف جناب اقای نعمتی تشکر نمایم. بی شک وجود چنین عزیزانی همواره غنیمت و بیان لطف آنان حداقل قدردانی است.

آرزوی موفقیت - حسن جعفری 21/9/84

 

At 8:52 AM, Anonymous Anonymous said...

.سلام آقای دکتر.خانوم حسینی هم رفت..خیلی ناراحتم

 

At 8:04 PM, Anonymous Anonymous said...

وبلاگ توانبحشي وبلاگ بسيار بسيار جالبي است ... آن را نيز نگاه كردم و راستش از اين همه نظم و هماهنگي لذت بردم . پونه

 

Post a Comment

<< Home