استجابت دعا

سرکار خانم اسمعيل نژاد از دانشجويان دانشکده علوم توانبخشی با ارسال ایميل نوشته بودند که می خواستند مطلبی را در قسمت نظرات يادداشت " رد پای خداوند " بنويسند که متاسفانه مقدور نشده بود و آنرا برايم در نامه نوشتند. خيلی جالب بود . با اجازه ايشان آنرا در اينجا می آورم ؛ مطمئن هستم مورد عنايت دوستان قرار می گيرد.
" کرک داگلاس" در خاطرات خود اينطور ميگه: "چند سال پيش برای با زی در يک فيلم بسيار مشتاق بودم ؛ طوريکه تا به حال چنين اشتياقی برای بازی در فيلمی نداشتم . چون هم از فيلم نامه و هم ازشخصيت های آن بسيار خوشم آماده بود ، علاوه بر اين به موفقيت فيلم ايمان داشتم. خيلی دعا کردم و برای اينکه به عنوانِ بازيگرِ فيلم انتخاب بشم ، ولی نشد که نشد. بد ازاکران فيلم يک نسخه از اون رو گرفتم و نگاه کردم . باور کردنی نبود ، يک فيلم خسته کند و نه موفق !نظرِ تمام منتقدين همين بود و فيلم فقط برای مدت کوتاهی اکران شد. و حالا من يک چيز رو ياد گرفتم: اگر يک وقت دعای من مستجاب نشد ، باز هم شکر گذار باشيم. گاهی خداوند با شنيدن دعای ما می خواهد به او يگويد چطور به اين مرد بگويم که اين فيلم شکست خواهد خورد؟ چطور به او بگويم بهترين کاری که ميتوانم برايش انجام دهم آن است که دعايش را مستجاب نکنم؟ خداوند هميشه به دعاهای ما پاسخ ميدهد ، اما گاهی پاسخ اين است : نه! "

0 Comments:

Post a Comment

<< Home