ميترا فرازنده شاعر و هنرمند معلول

ديروز روزنامه ايران گزارشی داشت در مورد يک خانم معلول که برای من خاطره ديدار با ايشان را یادآوری کرد.

خانم میترا فروزنده هنرمند بزرگی از بين دوستان دارای معلوليت است که عشق به زندگی و اميد به آينده رابرای هرکس تجلی می بخشد. گزارشگر روزنامه به درستی نوشته است که : " هرگز فراموش نمى كنم صحنه اى را كه وى در «همايش زن در آيينه قوم تالش» به صورت درازكش روى ميز دكلمه اى را براى حاضران خواند و دقايقى طولانى مورد تشويق و كف زدن هاى ممتد حضار قرار گرفت. به او نزديك شدم و قرار مصاحبه، گذاشتم. در روز مقرر بايد براى مصاحبه مى رفتم. براى پرسيدن و جواب گرفتم. اما به محض ورود به خانه او سلام و احوالپرسى محيط از حالت تهيه گزارش خارج شد و به صحبت دوستانه اى تبديل شد. پس از يك و نيم ساعت گفت وگوى صميمانه مهمترين چيزى كه در ذره ذره وجود او ديدم، اعتماد به نفس و اراده آهنين او بود. او شعر مى سرايد و با دست هاى فلجش نقاشى مى كند. آنچه در پى مى آيد گفت وگوى ما با ميترا فرازنده، هنرمند معلول تالشى است."
توصيه می کنم حتما اين مصاحبه را بخوانيد و با او بيشتر آشنا شويد...

2 Comments:

At 11:38 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام هميشه استاد؛ بعداز مدتها وبلاگم را روشن كرديد..زندگي هرروز عجيب تر مي شود و من هنوزبه اينهمه شگفتي عادت نكرده ام؛ فقط توانسته ام توقعاتم را پايين و پايين تر بياورم. حالا تنها به همين دلخوشم كه دوستان خوبم- مثل شما -هنوز وجود دارند و خدا كند زندگي نسبتا خوبي داشته باشند. دين بزرگي نسبت به شما هميشه بر گرده ي خود احساس كرده و مي كنم:حرمت استادي كه به عنوان شاگردي كوچك هرگز از ياد نخواهم برد

 

At 2:20 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام حال شما خوبه دفعات قبل نتونستم براتون پیام بزارم . باور نمیکردم باز هم به این زودی تشریف بیارید اون طرف . به جرات میتونم بگم تنها پیامهای شماست که به من انرژِی سازندگی میده ! خیلی متشکرم از راهنماییهاتون همیشه محتاج راهنمایی های شما هستم . راستی ! من به شدت مایلم کتبی درباره کاردرمانی و شاخه های مربوط به اون رو مطالعه کنم . و همینطور درباره واژه وستیبولر بیشتر بدونم با این که تراپیست حسن توضیح داد من متوجه نشدم ... حتما میتونید به کتبی رو معرفی کنید توجه کنید که زیاد سنگین نباشه :) . یک دنیا ممنونم . ارادتمند مادر سپید :)

 

Post a Comment

<< Home