شروع مجدد کلاس

باور کنید تقصیر از من نبوده است که امروز اولین جلسه کلاس دانشجویان در سال جدید را برگزار کردیم. کلاس هایم در این ترم برای روزهای شنبه تعیین شده اند و بعد از این کار اجرائی هم که قبول کردم مجبور شدم یکی را هم حذف و یکی را با تاخیر آغاز کنم. تعطیلی دو هفته اخیر در روزهای شنبه باعث شد تا امروز اولین جلسه کلاسی ما باشد. طبیعی هم هست دوستان دانشجو با مقدار قابل ملاحظه ای از فراموشی نسبت به مطالب تدریس شده قبل از عید به کلاس آمده بودند. اصولا نیمسال دوم در دانشگاهها همیشه با این گونه مشکلات مواجه بوده است و واقعا اگر کشور برای این تعطیلی های فراوان - تقریبا دوبرابر میانگین تعطیلات در بسیاری از کشورها- فکری نکند عواقب جبران ناپذیری بدنبال خواهد داشت که می دانیم تا بحال هم ضررهای فراوانی به اقتصاد و فرهنگ و... وارد نموده است. به هرصورت کلاس داری در دوره های کارشناسی ارشد آن هم بعدازظهر ها که کم کم به روزهای گرم هم می رسیم خود حدیث خاصی دارد که بماند تا بعد ا" در موردش حرف هایی بزنیم...

1 Comments:

At 3:33 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام پیامهای شما همیشه به من دلگرمی میدند . پست جدیدم علاوه بر تعاریف خسته کننده و ملالت بار خلاصه جریانات سال قبل برای دوستان جدید طرح مشکل جدیدی که پیدا کرده ام نیز هست اگه بتونید کمک فکر به من بدید یا لازم باشه شرح بیشتری درباره مشکل ضعیف بودن دست های حسن بدم تا بتونم بار روانی زیادی که از این بابت روی خانواده افتاده رو کم کنم متشکر میشم . حسن به خاطر کندی در نوشتن و کم کاریهای آموزشی سال قبل و حتما کم کاری خودم معدلش خیلی پایینه که البته برای من ملاک نیست اما ارزشیابی بر اون اساس صورت میگیره . همراهی شما برای من دلگرم کننده است . کلاس دانشگاه که هیچی کلاس حسن هم از اول سال 10 جلسه تشکیل نشده دائم غیبت معلم یا تعطیلی !!!!! برقرار باشید .

 

Post a Comment

<< Home