تسليت

ايام رحلت جانگداز پيامبر خدا ، حضرت محمد (ص) و دو تن از فرزندان بزگوارش را امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) به حضور همه دوستان تسليت و تعزيت عرض می کنم. اميدوارم بيش از پيش در مسير شناخت و پيروی از سيره نبوی گام برداريم .
هميشه برايم اين موضوع مطرح بوده است که بواقع پيامبر (ص) در بين ما ايرانيان کمتر شناخته شده اند و با اينکه هرچه از اسلام داريم همه از وجود نازنين ايشان است ليکن نه در ايام تولد و نه در ايام مبعث پربرکت ايشان و حتی در ايامی مثل امروز هم کمتر به شناخت و آگاهی از سيره ايشان می پردازيم. ديشب در روزنامه جام جم در ويژه نامه " نسل سوم " آن مطلبی بود که بسيار جالب بود و اشاره داشت که عدم شناخت از پيامبر (ص) در جامعه ما با عدم شناخت مداحان از پيامبر رابطه دارد و خوب می دانيد که اين روزها بمراتب بيش از گذشته مداحان جايگاه وسيعی برای خود کسب کرده اند. اگر مطلب را دقيقا" نقل کنم بهتر است: " چند نفر از جوانان ما پيامبر (ص) را می شناسند؟ چرا نمی شناسند؟ چون پيامبر اکرم (ص) روضه ندارند.! با وجود همه احترامی که برای مداحان قائلم ولی بايد بگويم که جوان و جامعه نبايد دين خود را از مداح بگيرد ، بايد از روحانی و عالم دين بگيرد " . البته اينها بخش از مصاحبه مفصل دکتر شيری است که می توانيد مراجعه کنيد و کامل آنرا مطالعه کنيد. بهر صورت آروز می کنم همه ما بيش از پيش به اين موضوع فکر کنيم و با تغيير در شيوه های کنونی به مسير های بهتری از شناخت و عمل به سيره نبوی دست يابيم....

2 Comments:

At 7:57 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام ...... چه وقتی اومدم عید دیدنی ؟؟؟؟ بنده هم این ایام عزیز رو به شما تسلیت میگم . هر چند شب شهادت حضرت امام رضا بود که خدا حسن عزیز رو به ما هدیه کرد ... برای تبریک سال نو قبلا خدمت رسیده بودم اما موفق نشدم پیام بزارم .تا فراموش نکردم آدرس جدیدم رو براتون میزارم هنوز رسما باز نشده ... برای شما و خانواده گرامیتون آرزوی سلامتی و تندرستی میکنم . برقرار باشید .

 

At 7:59 AM, Anonymous Anonymous said...

http://roshandel.special.ir/

 

Post a Comment

<< Home