روز معلم

هر چه منتظر شدم کسی روز معلم را تبریک نگفت. خب فکر کردم بهتر است من در این روز از همه معلم های خودم از مرحوم پدر و مادرم که اولین معلم های من بودند تا بقیه آنها از معلمین مدرسه ابتدائی تا آخر دانشگاه یاد کنم و به آنها که در قید حیاتند تبریک بگویم وبرای همه آنهائی که در سرای باقی هستند غفران الهی را مسئلت نمایم... بسیاری از دوستان و افراد هم هستند که نقش معلم رسمی را نداشته اند اما در ساعات و لحظه های گوناگون زندگی درس های بزرگی به من دادند که از همه آنها هم سپاسگزارم و قدردان این سخاوت عظیمشان....

6 Comments:

At 6:44 PM, Anonymous Anonymous said...

به نام خدا
با سلام و عرض تبریک به مناسبت روز معلم
امیدوارم همواره موفق و پیروز باشید.

 

At 11:43 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام. من تبريك گفتم. البته همين الان !!! ا

 

At 11:03 AM, Anonymous Anonymous said...

salam ostad
vaghean ozr mikham .mikhastam be moghe tabrik begam ama pc moshkel dasht.haftehhhhhhhh zibay e moalem ro khedmat e shoma ostad gerami tabrik arz mikonam.omidvaram salhay e toooooooooooolani, shad va salamat dar in arseh mashghool be faaliat bashid.
shagerd e shoma
sahar ghanbari

 

At 1:01 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام
البته شما خیلی عجله کردین چون روز معلم رو معمولا همون روز معلم که البته دوازدهم فوردینه باید تبریک گفت نه زودتر! کیفش هم فکر می کنم به همون باشه!ة
"دوست"

 

At 1:04 PM, Anonymous Anonymous said...

ببخشید هول شدم منظورم از دوازدهم فروردین!!!!!! دوازدهم اردیبهشت! بود

 

At 10:58 PM, Blogger Unknown said...

البته نگران نباشید که هول شدید. آن طور که شما اشاره کردید خود من هم هول شده بودم که اینگونه نوشتم

 

Post a Comment

<< Home