یک هفته است که ننوشته ام

سلام. امان از دوستانی که براحتی شما را درگیر کار های اجرائی می کنند و بعد شما می مانید و کلی کار و خب از دست دادن آن فضایی که علاقمندش بودید. این کار اجرائی در دانشگاه اینکه همان فضا را برایم پدید آورده است که یکی از اصلی ترین نمودهایش را در همین تاخیر درنوشتن و یا بهتربگویم ننوشتن می توانم ببینم. امیدوارم که فرصت بیشتری برای نوشتن پیدا کنم. هرچند ممکن است این نوشته ها مخاطب زیادی نداشته باشد، اما برای خودم ارزش فراوانی دارد چه آنچه را می اندیشم وبدان معتقدم می نویسم و این راهی را که بیش از سه سال است آغاز کرده ام، تلاش می کنم تا در آن ثابت قدم باشم و این برایم ارزش فراوانی دارد.
یک جمله د رکتاب " پیشنهادات یک کتاب جیبیی " هست که هرچند به بحث بالا ارتباط ندارد ولی خالی ا زلطف هم نیست. " پاک و شریف زندگی کن تا وقتی پا به سن گذاشتی و به گذشته نگریستی ، برای بار دوم از آن لذت ببری"
امید که اینگونه باشیم....

2 Comments:

At 2:52 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام خوبید انشالله ؟
متاسفانه نمیتونم وارد باکس ایمیلم بشم و فکر میکنم ایمیلی برای من درباره معرفی کتاب فرستادید ! با اینکه میدونم خیلی گرفتارید و این خیلی پررویی ست اما اگه امکانش هست در صفحه پیامهای وبلاگم پیام بزارید .
متشکرم راستی احتمالا روز 5 شنبه میرم نمایشگاه کتاب اگر در این زمینه غرفه یا سالنی رو میشناسید یا حتی انتشارات به من معرفی کنید . ببخشید خیلی مزاحم وقت گرانبهاتون شدم .
با تشکر . مادر سپید .

 

At 7:16 AM, Anonymous Anonymous said...

salam
az shma tagaza daram dar mored mahde koodak koodakan hanicabe sayti ra moarefi konid mamnoon narjes

 

Post a Comment

<< Home