روش جديد درمان فلج مغزي

جناب آقاي فيزيوتراپيست محسن هاشمي رئيس محترم انجمن فيزيوتراپي ايران كه از استادن بنام در اين رشته
هستند و من ارادت خاصي به ايشان دارم ، در كنگره امسال روشي جديد تحت عنوان "Hashemi method" ارائه كردند كه متن مصاحبه ايسنا با ايشان در اين زمينه را در اينجا مي توانيد بخوانيد... كار خوبي است كه بايد براي بقيه فيزيوتراپيست ها هم سرمشق باشد زيرا به اعتقاد من خلاقيت و جسارت در رفتن به سوي ارائه برنامه هاي جديد مي تواند راهگشاي فيزيوتراپي در ايران باشد. بسياري از فيزيوتراپيست هاي ايران در رشته خود سرآمد هستند و مي دانم كه در خارج از كشور بخوبي پذيرفته مي شوند. اما تنها نكته در كمبود اعتماد به نفس و بيان آنچه بدان دست يافته اند مي باشد كه باعث گرديده است بسياري از كارها را كه او انديشيده و عمل نموده بواسطه اينكه مستند ننموده و در مجله اي به چاپ نرسانده است ، بعد ها توسط ديگران ارائه شود و ما بايد بنام خارجي از آن استفاده كنيم. اميد كه بتوانيم بر اين مشكل فرهنگي نيز چيره شويم...انشاالله...

4 Comments:

At 4:20 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
خیلی دیر شده !
چندین بار اومدم برای تشکر ولی موفق نشدم کامنتی بزارم.
شرمنده که دیر اومدم ! ازتون خیلی متشکرم کتابها خیلی خوب هستند ... خصوصا ویستابولر که من هیچ چیز درباره اش نمیدونستم !
متشکرم . راستی پست محبوبه رو بخونید درباره داروهای محمده که صرع داره ! ممکنه مشکلش از عوارض داروها نباشه ... کمکی میشه بهش کرد ؟
داروهای خارجی مشابهش هم همین عوارض رو دارند ؟
متشکرم خدانگهدار شما باشه !

 

At 2:28 PM, Anonymous Anonymous said...

salam ostad khasteh nabashid
chetor misheh etelaat e daghightari az in ravesh be dast avord
shagerd shoma
sahar ghanbari
saghanbari@yahoo.com

 

At 2:21 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام استاد گرامی
وبلاگ علمی و ارزنده شما رو توی وبلاگم لینک دادم البته با جازه شما سر بزنید و افتخار حضور بدهید ممنونم و خدانگه دارتون
حضور_1

 

At 12:02 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
با ولاگ شما از طريق مادر سبيد آشنا شدم
مطلبي بود در مورد روش هاشمي ميشه لطفا در موردش اطلاعات به من بدين
بچه من مشکل راه رفتن داره چون
هستش cp
از لطف شما بينهايت سباسگرارم

آذر

 

Post a Comment

<< Home