باران امشب تهران

بواسطه بازدید یکی از بیمارستانهای دانشگاه هنگامی به سمت منزل برمی گشتم که مصادف شد با باران بسیار شدید و زیبای امشب درتهران. من همیشه از اینکه به هنگام باران رانندگی کنم لذت برده ام ، امشب اما فرصتی داشتم تا تنها به بارش پرطروات آن نگاه کنم و تاکنون بارانی با این شدت را در تهران بیاد ندارم. هرچند باران بهاری کوتاه است و زودگذر ولی زیبائی خاص خود را دارد حتی اگر همچون امشب در شب ببارد. رعد و برق هم که جای خود داشت. برخی از تصاویر و فیلم ها را برایم بصورت زنده یادآوری کرد .برق هائی که از آسمان تا زمین کشیده می شدند و به زیبائی امشب می افزودند. به هرحال دانه های درشت باران امشب خاطره های نابی را برایم زنده کرد و خود خاطره ای شد که تا سالها بیاد خواهم داشت....

2 Comments:

At 10:08 AM, Anonymous Anonymous said...

خوشا به سعادت خاطره های ناب. متن صمیمی و زیبایی بود

 

At 1:27 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
از دیدن وبلاگ شما خیلی خوشحال شدم چون یک استاد را دیدم که وبلاگ دارد منتظر شما هستم
حمید

 

Post a Comment

<< Home