نمایشگر آلودگی هوا


تصویری که مشاهده می کنید همین امروز صبح در بزرگراه بسیج گرفتم. در حالیکه بواسطه بارش فراوان دیشب همه نقاط تهران فارغ ار آلودگی شده بود ، نمایشگر شهرداری - شرکت کنترل کیفیت هوا - سه مورد از عوامل آلوده کننده هوا را در وضعیت خطرناک نشان می دهد!!!البته امیدوارم این به اختلافات بین شهرداری و سازمان محیط زیست و راهنمائی و رانندگی بر نگردد. حتما شما هم متوجه شده اید که بسیاری از طرحها بواسطه این اختلافات یا اجرا نمی شوند و یا برعکس اجرائی می شوند. برای همین طرح فرد و زوج کردن حرکت خودروها در دوران مدیریت قبلی شهرداری اصرار شدیدی به اجرا وجود داشت و راهنمائی و رانندکی زیر بار نمی رفت و حالا گویا برعکس شده و ...خب این تابلو هم امروز صبح باید این گونه باشد...

4 Comments:

At 8:28 PM, Anonymous Anonymous said...

به نام خدا
آقاي دكتر كمالي
سلام
1 افتخار دادين و عضو خبرنامه شمعداني شدين از حضور سبز شما ممنون
2 راستش منهم امروز صبح نمايشگر نيروي هوايي را ديدم فكر كردم شايد خراب باشدآنهم با آنهمه باران ديشب كه كلي ما را به دردسر انداخت.
3 امروز شنيدم بهزيستي تسهيلات خوبي براي دانشگاه دانشجويان معلول در نظر گرفته؟

 

At 8:11 PM, Anonymous Anonymous said...

واقعا وحشتناك است ... مطلبي را قبلا راجع به اصول راهنمايي و رانندگي استراليا نوشته بودم .. زيباست هوايشان .. چون برنامه هاي دقيق دارند .

 

At 11:29 PM, Anonymous Anonymous said...

نمايشگرهاي ريه هامون از اين هم وخيم تره آقاي دكتر! ا

 

At 2:57 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام استاد گرامي
مدتهاست كه ميام ولي نميتونم كامنت بزارم . اين بار هم اگر خدا بخواد پست بشه خيلي شانس آوردم . درباره آلودگي هوا كه بدجوري من هم درگير شدم و دچار حملات تنفسي شديدي شدم مخصوصا اينكه مسير كلاسهاي حسن هم دائم در ترافيكه . مهم نيست زندگي صد سال اولش راحت تره سالهاي بعدشه !:)
مندر پستهاي اخيرم خيلي منتظر حظور دلگرم كننده تان بودم ...
اگر وقتتون زياد گرفته نميشه (كه ميشه ) سري به ما بزنيد .
ارداتمند مادر سپيد

 

Post a Comment

<< Home