خور بیابانک


بعد از نوشتن یادداشت قبلی به صرافت افتادم " خور بیابانک " را هم جستجو کنم . بیش از 900 مدخل در گوگل معرفی می شود.
. خور برای من یادآوری شیرینی یک خاطره زیبای کودکی است. هرچند ، بیشتر از چند بار خور نرفته ام، اما همیشه شیرینی آن خاطره برایم باقی است. امیدوارم بار دیگر بتوانم خور را از نزدیک ببینم... دوستانی که علاقمند باشند بیشتر در مورد خور بدانند می توانند این چند لینک را برررسی کنند....
البته سایت ها خیلی زیاد و از حوصله وقت خارج. بسیار خوشحال شدم که دوستانی پیگیر، دراین زمینه مشغول هستند . برای ایشان از صمیم قلب آرزوی توفیق دارم

3 Comments:

At 12:47 PM, Anonymous Anonymous said...

به نام خدا
سلام آقای دکتر
اول بگم که من از طریق آقای دشتی با شما آشنا شدم. ایشان همیشه از شمابه عنوان استاد و فردی دلسوز و فداکار که در حوزه معلولین فعالیت می کند؛ یاد می کند. خیلی برام جالب بود که شما در یادداشت های روزانه خودتان اسمی اسمی از خور آوردید. و اینکه خاطرات خوب و خوشی از انجا دارید و حتی عکسی از کوچه باغ آن گذاشتید . این باغ و دشت ها یادآور دوران خیلی خوبی برای من و خیلی های دیگر است. این باغها آن هم در دل کویر همانند بهشت و یا فراتز از آن است. درهر حال بسیار خوشحال شدم که شما خور را هم می شناسید. البته آقای دکتر یک مطلب را هم عنوان کنم در خور کمالی زیاد داریم نکند شما اهل خور هستید.

 

At 1:23 PM, Blogger Unknown said...

بنام خدا
سلام، از لطف شما و همينطور دوست خوبم آقاي دشتي بسيار سپاسگزارم. بله مرحوم پدر و مادر من اهل خور بيابانك بودند و به تعبيري من هم اهل آنجايم. البته اگر مورد قبول اهالي نجيب و خونگرم انجا باشد....

 

At 5:32 PM, Anonymous Anonymous said...

به نام خدا
آقای دکتر سلام
نمی دانید چقدر خوشحال شدم به عنوان یک خوری به شماافتخار می کنم
امیدوارم بتوانم از نزدیک شما را ملاقات کنم

 

Post a Comment

<< Home