روز جهانی معلولان

شاید من باید در این روز بیش از دیگران در این زمینه بنویسم. اما ترجیح میدهم که کمتر بنویسم چون آنقدر دوستان اعم از دوستان دارای ناتوانی و آنها هم که افرادی عادی هستند این روزها دراین زمینه نوشته اند که فکر میکنم باید سپاسگزار همه باشیم. روزهائی را بیاد میآورم که شاید تک صداهائی درجامعه د راین حیطه به گوش می رسید ، اما بواسطه آنچه امروز از روزنامه و مجلات گرفته تا صفحات وب و اینترنت در این زمینه نوشته میشود ، بسیار خوشحالم. تنها دلم میخواهد این روز را به همه دوستان عزیزم که دارای ناتوانی و معلولیت هستند و خانواده های محترمشان تبریک بگویم و آرزو کنم که در مسیر تحقق اهداف بزرگ برای دستیابی به حقوق برابر برای افراد دارای ناتوانی در مقابل افراد عادی در جامعه با تلاشی دو چندان و یاری خداوند متعال موفق باشیم...

3 Comments:

At 10:17 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام
رسیدن شما و همراهانتان بخیر و سلامتی
من هنوز فلسفه تبریک گفتن این روز را به معلولین در جامعه ای که یک معلول وضعیتش اینچنین است را نفهمیده ام
زمانی این روز جای تبریک و تهنیت دارد که بتوانیم با افتخار بگوییم معلولین جامعه ما از حقوق شهروندی برخوردارند
گرامیداشت این روز در جهان بهانه ای است به اندیشیدن حقوق معلولین و تدبیر برای رفاه بیشتر آنها
اما اینجا؟؟؟

 

At 11:17 PM, Anonymous Anonymous said...

به نام خدا
سلام
روز جهاني معلولين را به شما نيز تبريك بايد گفت چراكه زحما ت بسيار زيادي براي معلولين متحمل مي شويد . همسرم سلام مي رساند . هميشه شاد و سلامت باشيد .

 

At 10:39 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام و خسته نباشید خدمت شما.
من روز معلول را به شما که بسیار در این زمینه تلاش می کنید تبریک می گویم انشاء الله هر روز بر توفیقاتتان افزوده گردد. اگر وقت کردید به من هم سر بزنید خیلی دوست دارم بدانم مطالبی که می نویسم به نظر شما مفید هست یا نه. همیشه سلامت و شاد باشید..

 

Post a Comment

<< Home