عید مبارک

عید غدیر بر همه دوستان و هم میهنان مبارک باشد. همیشه در مورد آنچه مربوط به امام علی (ع) می شود دلم خواسته است که یادداشتی بنویسم. البته بضاعت اندک مانع از نوشتن مطلبی در خور شده است . امشب هم تنها میتوانم به همین بسنده کنم که ضمن عرض تبریک ، بار دیگر خودم و همه را به توصیه های اصلی آن بزرگمرد حول محور تقوی و نظم درامور ، رعایت مردم ، راستگوئی و پرهیز از دروغ و غیبت ، علم آموزی و اخلاص د رعمل و... سفارش کنم. تنها از باب تذکر و یادآوری و الا درهیچ مسند و جایگاهی قرا رندارم که بخواهم دیگران را به چیزی توصیه کنم. اول خودم را و بعد از منظر یادآوری به دوستانگفتم. بد نیست سری به نهج البلاغه برای چندمین باز بزنیم ، حتما دست پر بازخواهیم گشت...

2 Comments:

At 12:46 AM, Anonymous Anonymous said...

او عزيزترين خلق خداست كسيكه پيامبر اورا ستود.
او علي (عليه السلام) است:
الامام المطهر من الذنوب، المبراء عن العيوب، المخصوص بالعلم، الموسوم بالحلم
و همو ست كه گفت مومن كيست:
قال علي (ع):
المومنين دائم الذکر کثيرالفکر قلي النعماء شاکر، و في البلاء صابر.
امام علي (ع) مي فرمايد: مومن هميشه به ياد خداست، زياد مي انديشد، نعمتها را سپاسگزار است و در گرفتاري ها شکيبا.
من عاشق مولايم .خدا مرا به عشق او ببخشد. عيد بر شما استاد گرامي مبارك

 

At 11:13 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام استاد خوبم . من نیز عید را به شما تبریک میگویم . توصیه خواندن نهج البلاغه توصیه بسیار عالی ای است که در این دوره زمانه شلوغ بدرد هر انسانی میخورد .

پایدار باشید . ایروانی

 

Post a Comment

<< Home